Сервизни услуги
Еврокопи е оторизиран сервизен партньор на световния лидер в областта на печатната техника Xerox. Специализиран е в доставка, инсталация и техническо обслужване на устройства от нисък, среден и висок клас. Чрез професионално предоставяните си услуги и продукти в цялата страна, фирмата е дългогодишен партньор на повече от 500 компании, организации и структури, както в държавния така и в частния сектор.
1. Гаранции
1.1 Стандартна гаранция – Фирмата извършва ремонт на гаранционни устройства съгласно условията на производителя при предоставяне на оригинална гаранционна карта. Гаранцията се предоставя при условие че картата е попълнена точно, четливо и има подпис и печат на продавача. Изключения се допускат само за търговските вериги – Метро, Техномаркет и Технополис за които е необходимо предоставяне на оригинална фактура или копие. Консумативи и консумативни части подлежащи на износване при нормалната експлоатация на устройствата съгласно условията на производителя описани в гаранционната карта не подлежат на гаранционна замяна.
Гаранцията не покрива транспорт, посещение и профилактика на място за устройства от отворената дистрибуция(МФУ формат А4 и всички принтери А3 формат) Гаранцията отпада при следните случаи: използване на съвместими консумативи различни от оригиналните на производителя, рециклирани консумативи предоставени от други производители, опити за отстраняване на повреди от неоторизирани от производителя сервизи, повреди причинени от неизправност в електрическата и компютърна мрежи, природни бедствия.
1.2 Допълнителна гаранция – допълнителна защита на вашето оборудване след края на производствената гаранция. Клиента може да закупи допълнителна гаранция съгласно условията на производителя за период от 1 до 4 години. Условията при които гаранцията се счита за валидна са същите както при стандартната.
2. Пълно сервизно обслужване – FSMA Защо се нуждая от FSMA ( Full Service Maintenance Agreement ) или Договор за Пълно Сервизно Обслужване.
Продуктите с марката Xerox са проектирани и произведени, да предоставят максима производителност, когато се поддържат и обслужват правилно и навременно . Xerox e първият в света производител на оборудване за печат предоставящ на своите клиенти такъв тип обслужване (1996 г.). FSMA е най-ефективния начин гарантиращ надеждна работа, минимален престой и професионална поддръжка на оборудването, по най-съвременните изискванията на производителя от сертифицирани от него специалисти, както и ползването на оригинални консумативи произведени по най-съвременна технология безопасна за околната сред. FSMA договорът се сключва при закупуване на оборудването като клиента заплаща фиксирана цена на отпечатък която включва стандартната гаранция + резервни части+ консумативи+ доставка+ труд. Клиентът получава фиксиран разход (цена на отпечатък) за целия период на договора, приоритетно обслужване, 24 часово наблюдение на оборудването в реално време. Минималният срок на договора е 12 месеца максималния 72 месеца.
След изтичане на максималния срок от 72 месеца е възможно продължаване на същия в зависимост от проектния живот и амортизация на оборудването.
Какво включва договора за пълно сервизно обслужване.
• Диагностика, труд, резервни части и консумативи (без хартия).
• Софтуер и софтуерна поддръжка, лицензионни такси.
• Обучение на персонала за работата с оборудването.
С FSMA вашето Xerox оборудване е в сигурни ръце!
• Посещение до 3 часа от сервизен инженер (за София).
• 24 часов срок за реакция в цялата страна.
Възможност за 24 часово наблюдение в реално време на оборудването
Възможност за дистанционно автоматично отчитане на броячите
Възможност за дистанционно следене на консумативите
Възможност за дистанционно алармиране на грешки
Безплатна доставка на консумативи резервни части
Безплатно изхвърляне на старото оборудване
Безплатно събиране на отработените консумативи
• Гореща телефона линия, на която да задавате вашите въпроси към нашите специалисти и консултанти. Много често един телефонен разговор е достатъчен да разреши много от проблемите ви.
• FSMA договорът ви гарантира бърза и навременна реакция в удобно за вас време, както при нужда, така и при регулярните превантивни профилактики, за да бъдат сведени до минимум бъдещи престои и повреди на оборудването.
Отстъпка при подписване на договора (FSMA) за повече от две години.
Ние ви предлагаме отстъпка, която се определя от срока, за който се подписва договорът.
За повече информация се свържете с нас: тук
3. Оборудване под наем
Рязкото нарастване на търсенето, както в световен мащаб така и у нас на офис оборудване под наем доведе до предоставяне, именно на този тип услуга от страна на фирмата.
През 2010 година фирмата въведе в продуктовото си портфолио, отдаването на машини под наем за да отговори на високият интерес от страна на бизнесът към аутсорсинг (изнесените) услугите в корпоративната среда. От тогава ние успяваме да предоставяме решения, напълно обезпечаващи изискванията и на най-взискателните ни клиенти, за които е изключително важно високото качество на предоставяните от нас продукти и услуги.
Договорът за оборудване под наем може да бъде сключен за срок предварително съгласуван с нуждите и изискванията на клиента. Фирмата предлага наемане на оборудването по следните схеми:
3.1 месечна такса – включва само наема на оборудването. Всичко останало се заплаща допълнително – труд, резервни части и консумативи.
3.2 месечна такса + цена на отпечатък – включва наем + договор за пълно сервизно обслужване (FSMA).
3.3 Без месечна такса, само цена на отпечатък (Договор за пълно сервизно обслужване-FSMA със задължителен минимален брой копия на месец)
4. Техническо обслужване на абонамент – включва периодична диагностика и профилактика на оборудването, подмяна на консумативи и резервни части . Като консумативите и резервните части се заплащат от клиента. Трудът, инсталацията и поддръжката нa системният софтуер и хардуер се покриват от абонаментната такса.
- Аутсорсинг
5.1 Управление на печата.
5.2 Управление на документооборота
Аутсорсинга включва :
Безплатен одит на документооборота(печат и сканиране)
• предоставяне на консултации и проектиране на цялостни решения за управление на
документооборота..
• контрол на разходите за печат
24 часово наблюдение в реално време на оборудването от клиента
Дистанционно автоматично отчитане на броячите
Дистанционно следене на консумативите
Дистанционно алармиране на грешки
Безплатна доставка на консумативи резервни части
Безплатно изхвърляне на старото оборудване
Безплатно събиране на отработените консумативи
• Софтуер и софтуерна поддръжка, лицензионни такси.
• Обучение на персонала за работата с оборудването.
• Диагностика, труд, резервни части и консумативи (без хартия).
• Посещение до 3 часа от сервизен инженер .
• До 24 часов срок за реакция в цялата страна.
• Гореща телефона линия, на която да задавате вашите въпроси към нашите специалисти и консултанти.
• инсталиране и настройка на клиентски софтуер
• мобилни решения за печат, интегрирани с cloud среда за отдалечен достъп
• калибриране
6. Проектиране, изграждане и поддръжка на компютърни мрежи и комуникации
• професионални консултации по изграждане и поддръжка на LAN и Wi-Fi мрежи, изцяло съобразени с изискванията и нуждите на клиента.
• Доставка на мрежов хардуер и софтуер
• инсталиране, настройване и администриране на мрежовото оборудване: сървари, рутери, суичове и т.н.
• Настройване на компютрите и периферните устройства на клиента в мрежата (споделяне на мрежови принтери в мрежата)
• VPN / VLAN услуги
• Инсталиране и поддръжка на SIP VoIP телефонни централи
• Обучение на персонала за работа с мрежата
7. Архивиране на данни – Всяка една фирма генерира и обработва множество документи свързани с нейната дейност. Много често, обемът на тези документи нараства значително с развитието на фирмата и тяхната употреба и съхранение стават все по-трудоемки. Еврокопи предлага на своите клиенти първокласни решения, свързани с изграждането и поддържането на електрони архиви.
• Проектиране и изграждане на виртуални архиви – ние сканираме и обработваме вашите документи, чертежи и графики, за да може да ги използвате, когато ви потрябват, където и да сте, само с един клик на мишката.
• Сканиране, индексиране и съхраняване на архиви в електронен вид (Searchable PDF или Word.doc формат)
9. Посещение и диагностика
Всяко посещение от страна на специалист на фирмата, извън споразуменията на договор се заплаща.